Oferty pracy
Gozamet to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży budowlanej.
Oferty pracy
GOZAMET Sp. z o. o. to wiodąca w Polsce spółka zajmująca się modernizacją dróg oraz systemami dociepleń budynków


Asystentka Zarządu w biurze Świebodzin
Do naszego biura w Świebodzinie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Asystentka Zarządu
opis stanowiska/zadania:
- pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych w tym unijnych
- nadzór nad sprawnym działaniem całej infrastruktury biurowej w siedzibie
- prowadzenie czynności administracyjnych (niesądowych) w procesie windykacji wierzytelności gospodarczych, sporządzanie korespondencji pomiędzy Spółką a wierzycielami i dłużnikami
- legalizacja pobytu pracowników- cudzoziemców
- inwentaryzacja i monitoring inwestycji w regionie
- opiniowanie wyboru najlepszych dostawców, kontakt z urzędami oraz Klientami,
- obsługa sekretariatu Kancelarii
wymagania:
- poszukujemy rzutkiej, dynamicznej i skutecznej osoby, do rozwiązywania problemów
- nie szukamy sekretarki do parzenia kawy
- oczekujemy dobrej znajomości realiów prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce oraz podstaw finansów, a także prawa cywilnego i gospodarczego
- pracownika na tym stanowisku musi cechować umiejętność samodzielnego, skutecznego działania i metodycznego rozwiązywania problemów, samoorganizacji i częściowo- samozadaniowanie, a także umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego prowadzenia kilku skomplikowanych projektów
- bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność
- swobodne posługiwanie się programami MS Office jest sprawą oczywistą
- doświadczenie zawodowe min. 5 lat
- preferujemy doświadczenie w pracy o podobnym charakterze, także na stanowiskach kierowniczych; mile widziane są osoby z niepełnosprawnością
- wykształcenie wyższe
- dużym atutem będą ukończone bądź odbywane studia prawnicze lub ekonomiczne, lecz nie jest to warunek konieczny
oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- duży zakres samodzielności
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 15.00
- przyjazną atmosferę w pracy
- udział w kosztach studiów podyplomowych , kursów i szkoleń
Aplikacja na stanowisko
List motywacyjny oraz życiorys ze zdjęciem i klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, prosimy przesyłać mailem na adres:
kontakt@gozamet.pl
Rekrutacja trwa w trybie ciągłym. Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia kandydatur.