Oferty pracy

Gozamet to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży budowlanej.

Oferty pracy

GOZAMET Sp. z o. o. to wiodąca w Polsce spółka zajmująca się modernizacją dróg oraz systemami dociepleń budynków

 

Asystentka Zarządu w biurze Świebodzin

Do naszego biura w Świebodzinie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Asystentka Zarządu

opis stanowiska/zadania:
  • pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych w tym unijnych
  • nadzór nad sprawnym działaniem całej infrastruktury biurowej w siedzibie
  • prowadzenie czynności administracyjnych (niesądowych) w procesie windykacji wierzytelności gospodarczych, sporządzanie korespondencji pomiędzy Spółką a wierzycielami i dłużnikami
  • legalizacja pobytu pracowników- cudzoziemców
  • inwentaryzacja i monitoring inwestycji w regionie
  • opiniowanie wyboru najlepszych dostawców, kontakt z urzędami oraz Klientami,
  • obsługa sekretariatu Kancelarii
wymagania:
  • poszukujemy rzutkiej, dynamicznej i skutecznej osoby, do rozwiązywania problemów
  • nie szukamy sekretarki do parzenia kawy
  • oczekujemy dobrej znajomości realiów prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce oraz podstaw finansów, a także prawa cywilnego i gospodarczego
  • pracownika na tym stanowisku musi cechować umiejętność samodzielnego, skutecznego działania i metodycznego rozwiązywania problemów, samoorganizacji i częściowo- samozadaniowanie, a także umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego prowadzenia kilku skomplikowanych projektów
  • bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność
  • swobodne posługiwanie się programami MS Office jest sprawą oczywistą
  • doświadczenie zawodowe min. 5 lat
  • preferujemy doświadczenie w pracy o podobnym charakterze, także na stanowiskach kierowniczych; mile widziane są osoby z niepełnosprawnością
  • wykształcenie wyższe
  • dużym atutem będą ukończone bądź odbywane studia prawnicze lub ekonomiczne, lecz nie jest to warunek konieczny
oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • duży zakres samodzielności
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 15.00
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • udział w kosztach studiów podyplomowych , kursów i szkoleń

Aplikacja na stanowisko

List motywacyjny oraz życiorys ze zdjęciem i klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, prosimy przesyłać mailem na adres:
kontakt@gozamet.pl

Rekrutacja trwa w trybie ciągłym. Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia kandydatur.